Reklama na pojazdach

Reklama na pojazdach jest doskonałym nośnikiem reklamy.

Istnieje wiele sposobów oklejania pojazdów

Istnieje wiele sposobów oklejania pojazdów. Jednym z nich jest zastosowanie w procesie oklejania folii ploterowej, jednokolorowej. Kolejnym sposobem jest oklejenie całej powierzchni pojazdu, lub wybranej części karoserii
folią drukowaną. Zastosowanie tej techniki umożliwia zabezpieczenie najbardziej narażonych na uszkodzenie elementów pojazdu (zdarzaki, progi).

Pierwszym tańszym sposobem jest oklejanie folią ploterową. Wycięte litery z folii ploterowej
lub drukowane napisy metodą solwentową i wycinane po obrysie. Litery drukowane umożliwiają
efektowniejsze projekty. Natomiast folia ploterowa jest jednego koloru.
Drugim sposobem na oklejenie pojazdów jest wyklejenie całego samochodu folią wylewaną.
Możliwa jest zmiana koloru samochodu, lub oklejenie do połowy reklamą. Wszystko zależy od budżetu
klienta. Oklejanie folią wylewaną jest bardzo efektowne.
Dodatkowo szyby pojazdów oklejamy folią OWV (dziurkowaną), która świetnie przepuszcza światło do
środka auta i nie powoduje utraty widoczności.

Reklama magnetyczna

Reklama magnetyczna jest formą reklamy, którą można przekładać i przeklejać w inne miejsca.
Proponowane wymiary reklamy magnetycznej stosowanej na auta i pojazdy lub maszyny to:

  • 60×30 cm
  • 30×30 cm
  • 15×30 cm

Wykonujemy też małe magnesy (9×5 cm) na lodówkę w formie reklamy.
Dodatkowo drukujemy magnesy na lodówkę ze zdjęcia o wymiarach:

  • 9×6 cm
  • 10×15 cm
  • 21×15 cm

Przyciemnianie szyb to nie tylko zabieg stylistyczny.
Ma także aspekt praktyczny, bo pozwala zmniejszyć nagrzewanie wnętrza auta.

Przepisy

Akty prawne dotyczące przyciemniania szyb można streścić jednym zdaniem.
Przepuszczalność światła szyb znajdujących się w polu widzenia kierowcy, czyli 180 stopni nie może wynosić mniej niż 70%. W praktyce oznacza to, że w żadnym nowoczesnym samochodzie nie wolno przyciemniać przednich szyb – te szyby już są przyciemnione w dozwolonym stopniu. Można natomiast oklejać je folią bezbarwną antywłamaniową, jednak efekt końcowy trudno nazwać przyciemnieniem. Ponadto żadna z metod dostępnych na rynku także nie pozwala przyciemnić przednich bocznych szyb poniżej przepisowych 70%.
Widoczne i odczuwalne dla kierowcy oraz pasażerów jest przyciemnienie odpowiadające okularom przeciwsłonecznym czyli ok. 50%, co niestety jest już niedozwolone.

GÓRA