Nasza oferta

Projekty graficzne

  • logo
  • Logo jest to forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę, projekt, ideę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej.
    Głównym zadaniem logo jest wstępne nakierowanie osoby na symbolizowany podmiot poprzez:
    przyciągnięcie uwagi oglądającego, a następnie
    powiązanie emocjonalne danej osoby z symbolizowanym podmiotem poprzez formę graficzną odpowiadającą charakterem danemu podmiotowi.
    Logo zawsze nawiązuje w jakiś sposób do przedstawianego tematu. Często konstruowane jest ze stylizowanych i pomysłowo zaaranżowanych pierwszych liter nazwy symbolizowanego podmiotu, lub też zawiera charakterystyczne dla danego podmiotu elementy graficzne. Może jednak symbolizować jakąś ideę jedynie swoim kształtem lub wywoływanym nastrojem (np. zawierać linie łagodne lub łamane, albo też zawierać kolorystykę jaskrawą lub stonowaną). Zawsze jednak powinno podkreślać i w skondensowany sposób podsumowywać wizerunek przedstawianego tematu. Powinno u odbiorcy wywoływać odpowiednie skojarzenia oraz nastrój, a jeśli to możliwe, motywować również do pożądanej reakcji.

  • księga znaku
  • Podstawowa Księga Znaku to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

  • identyfikacja wizualna firmy
  • Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych
    marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy – logo.

Poligrafia

  • druk offsetowy
  • Przemysłowa odmiana druku płaskiego, w której obraz przenoszony jest z płaskiej formy drukowej na podłoże drukowe (np. papier) za pośrednictwem cylindra pośredniego pokrytego obciągiem. Offset jest obecnie jedną z najczęściej stosowanych technik druku.

  • druk cyfrowy
  • Jest technologią doskonale nadającą się do małonakładowych, nietypowych i personalizowanych produkcji.Od klasycznego druku offsetowego różni się on tym, że nie wymaga skomplikowanej i kosztownej przygotowalni . Co za tym idzie nie ma kosztów startowych i właśnie dzięki temu warto drukować tą techniką małe nakłady.

  • ulotki
  • Jest drukiem służącym celom propagandowym i informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozpowszechniania, o niewielkiej objętości, zazwyczaj w formie kartki, lub rozkładanej broszurki nie przekraczającej 4 stron. Przekazuje ona niezbędne informacje o działalności instytucji, firmy albo organizacji politycznej, lub zapowiada jakieś wydarzenie. Ulotki najczęściej informują o wydarzeniach kulturalnych (koncertach, repertuarze teatrów lub kin), wydarzeniach politycznych (wiecach, zgromadzeniach, marszach, protestach), zawierają informacje turystyczne, asortyment towarów lub usług, dane katalogowe bądź prospekty handlowe opisujące pojedynczy produkt lub ofertę firmy.

  • plakaty
  • Rodzaj wyrobu poligraficznego zaliczany do akcydensów. Druk jednostronny dużego formatu (co najmniej A3), o charakterze propagandowym lub reklamowym (nigdy wyłącznie informacyjnym), służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w witrynach).

  • wizytówki
  • W sensie poligraficznym jest drukiem akcydensowym. Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

  • segregatory
  • Pojemnik służący archiwizowaniu, porządkowaniu przedmiotów w sposób ułatwiający ich przeszukiwanie. Stosowanie segregatorów wynika z potrzeby zgromadzenia w odpowiednim porządku przedmiotów, które pozostawione luzem mogą ulec zagubieniu, zniszczeniu, nieuporządkowaniu lub sprawiają trudność w ich przeszukiwaniu.

  • notesy
  • Plik zszytych kartek papieru, zwykle w sztywnej oprawie, który służy do zapisywania osobistych notatek.

  • teczki
  • Idealne do przenoszenia ofert i innych dokumentów najczęściej formatu A4, posiadają dwa wewnętrzne skrzydełka zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów mogą być wyposażone w nacięcia na wizytówki.

Druk wielkoformatowy

  • folia samoprzylepna
  • Korzystamy tylko i wyłącznie z folii renomowanych producentów.
    Posiadamy folie ploterowe. monomeryczne, wylewane i odblaskowe.

  • folia okienna(OWV)
  • One Way Vision – folia najczęściej używana do oklejania witryn szklanych. 
    Druk wielkoformatowy na folii OWV cechuje się dobrą widocznością od wewnątrz, natomiast z zewnątrz nie widać wnętrza lokalu. Folia stosowana również do oklejania szyb samochodów, autobusów itp.

  • banery
  • forma reklamy, komunikatu lub innego przekazu. Najczęściej jest to wydrukowany na płachcie materiału, zaoczkowany co 50cm w celu wygodnego montażu przekaz informacyjny lub reklamowy.

  • płótno
  • Materiał ten pozwala uzyskać świetne rezultaty przy np. reprodukcjach obrazów, fotografii. Atrakcyjny, naturalny kolor bazy płótna pozwala tworzyć autentyczne dzieła w niskim nakładzie. 

  • siatka mesh
  • Materiał PVC o strukturze siatki. Lekki i bardzo wytrzymały. Umożliwia swobodny przepływ powietrza, dźwięku i światła. Siatka mesh jest wodoodporna, odporna na UV i zmiany temperatur. Zapewnia dobrą widoczność, dlatego najczęściej używana jest jako nośnik reklamy umieszczanej na budynkach.Dodatkowym atutem jest mała podatność na podmuchy wiatru, co redukuje efekt żagla i pozwala na wykorzystanie większych powierzchni reklamowych.

  • fototapety
  • Fototapeta na materiale samoprzylepnym dzięki czemu podczas klejenia nie ma konieczności używania kleju, dzięki czemu jest łatwa w układaniu na ścianie, nie rozciąga się i nie ulega rozdarciu. Tapetę można delikatnie czyścić wilgotną ściereczką. 
    Tapeta do klejenia na zagruntowaną ścianę.

Reklama na samochodach

  • osobowe
  • ciężarowe
  • dostawcze
  • autobusy

Reklama wizualna

  • kasetony reklamowe
  • Kasetony reklamowe to obecnie dominująca forma reklamy zewnętrznej stosowana na naszych ulicach 

  • tablice i szyldy reklamowe
  • Szyldy reklamowe są podstawową formą reklamy zewnętrznej każdej firmy. Jest to jedna z najstarszych form reklamy, a mimo tego do dziś jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych.
    Szyld to najlepszy sposób by potencjalny klient mógł zlokalizować Twoją firmę. Są to elementy wolnostojące lub wiszące na elewacji budynku.

  • tablice informacyjne
  • litery przestrzenne
  • Litera przestrzenna zawsze rzuca się bardziej w oczy przechodniowi mijającemu daną płaską reklamę, tzn. jest prędzej zauważalna z pewnego kąta widzenia. Może ona być świecąca a co za tym idzie najbardziej dostrzegalna.

  • systemy prezentacyjne
  • banery
  • flagi
  • namioty reklamowe

Gadżety reklamowe

  • katalogi z gadżetami
  • smycze reklamowe
  • odzież reklamowa
  • znakowanie gadżetów
  • nadruki na długopisach

Kalendarze

Oferujemy zarówno projekty autorskie jak i gotowe wzory z katalogów.

  • jednodzielne
  • trójdzielne
  • jednoplanszowe
  • wieloplanszowe
  • książkowe
  • biurkowe
  • listkowe
  • biuwary
GÓRA